Polityka wysyłkowa
Naszym celem jest zapewnienie bezproblemowego i przejrzystego procesu wysyłki dla Twojej wygody i satysfakcji. Poniżej znajdują się szczegóły naszego procesu wysyłki.
KOSZTY WYSYŁKI
- Na terenie Polski: Darmowa wysyłka dla wszystkich zamówień.
- Brak ukrytych opłat: Wszystkie koszty są jasno określone przy kasie.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Czas realizacji zamówienia: Zamówienia złożone przed 22:00 (CET) będą przetwarzane tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie będą przetwarzane następnego dnia roboczego.
- Czas realizacji (dni): Zamówienia są przetwarzane w ciągu 1-2 dni roboczych, od poniedziałku do piątku.
- Czas realizacji (dni): 5-7 dni roboczych.
- Całkowity czas dostawy: Otrzymanie zamówienia zajmie łącznie 6-9 dni roboczych.
- Zamówienia weekendowe: Zamówienia złożone w weekendy są przetwarzane następnego dnia roboczego.
- Dni robocze: Przesyłki są wysyłane od poniedziałku do piątku.
- Uwagi: Czasy dostawy są szacunkowe i mogą się różnić ze względu na czynniki zewnętrzne, takie jak warunki pogodowe i kwestie związane z transportem.
PROCES WYSYŁKI
- Niezawodne usługi kurierskie: Wysyłamy za pośrednictwem DHL, FedX i Poczta Polska.
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Przetworzenie zamówienia zajmuje nam 1-2 dni robocze (od poniedziałku do piątku), a jeśli złożysz zamówienie przed godziną 22:00 (CET), zaczniemy nad nim pracować tego samego dnia.
- Po wysłaniu wyślemy wiadomość e-mail zawierającą informacje o śledzeniu przesyłki i kod śledzenia. Możesz śledzić swoje zamówienie za pośrednictwem naszej strony Śledź swoje zamówienie, używając kodu śledzenia otrzymanego w wiadomości e-mail. Zwykle zamówienie dociera do klienta w ciągu 6-9 dni roboczych (od poniedziałku do piątku).
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
- Rozumiemy, że plany mogą ulec zmianie. Jeśli chcesz anulować lub zmienić zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
- Proszę pamiętać, że prośba o anulowanie zamówienia musi zostać otrzymana w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
- Dołożymy wszelkich starań, aby uwzględnić Twoją prośbę, ale pamiętaj, że nie możemy zagwarantować anulowania zamówienia po jego przetworzeniu.
PROCEDURA ZGŁASZANIA BRAKUJĄCYCH PRZEDMIOTÓW
- Zgłaszanie brakujących produktów: Zrób zdjęcia problemu i skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od otrzymania paczki za pośrednictwem info@odaya.pl.
- Rozwiązanie: Pomożemy Ci znaleźć przedmioty, jeśli zostaną zgubione, wyślemy przedmiot zastępczy lub zaoferujemy zwrot pieniędzy.
POLITYKA ZWROTÓW I KOSZTY DOSTAWY
- Zwroty: Zwroty są przyjmowane w ciągu 30 dni od DATY DOSTAWY.
- Warunki zwrotów: Produkty muszą być nieużywane, nieuszkodzone i zwrócone w oryginalnym opakowaniu. Przedmioty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi.
- Koszty: Koszty wysyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem. W przypadku uszkodzonego lub niewłaściwego produktu Odaya pokryje koszty wysyłki zwrotnej.
- W przypadku wyrzutów sumienia klienta: Rzeczywisty koszt dostawy zwrotnej zostanie naliczony klientowi. Dotyczy to sytuacji, gdy klient zakupił niewłaściwy produkt, produkt nie pasuje lub nie chce już korzystać z produktu.
- Zwrot pieniędzy: Zwroty są przetwarzane w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu i są zwracane na pierwotną metodę płatności.
OPŁATA ZA UZUPEŁNIENIE ZAPASÓW
- Brak opłaty za uzupełnienie zapasów: Odaya nie pobiera opłaty za zwrot towaru.
Informacje o firmie:
Nazwa strony internetowej: Odaya.pl
Nazwa firmy: Odaya
Numer firmy: 96438924
E-mail: info@odaya.pl
Telefon: +31685153346
Adres: Nieuwe Gouw 41, 1028 AX Amsterdam
Formularz kontaktowy: Kliknij tutaj
Obsługa klienta: Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 (Warszawa - CET).
- Obsługa klienta odpowiada w ciągu 48 godzin w dni robocze.